Okna do nebe

01.04.2021

Úterý 30.03.2021 byl opravdu významný den. Nejen, že měl svátek bývalý majitel mého domu, ale zároveň se mi v tento den montovala (konečně) nová okna! Stres trvající několik týdnů a nervózní noc plná obav, zda se okna vlezou do děr, které na ně byly připravené.

Ráno přijeli pracovníci přesně na čas (7,00) a po krátké rozmluvě jsme začali okna sundávat. Zvolil jsem společnost Vekra, na kterou jsem slyšel velmi dobré reference a zároveň se jedná o renomovanou českou značku.

Okna jsem pomohl stěhovat také, protože některá vážila až 180 kg a to je tedy pěkně poznat!

Samotná montáž se provádí tak, že se nejprve namontuje rám a poté se vloží prosklené tabule. Celý den probíhal naprosto hladce, bez komplikací a všechny činnosti, které budou potřeba ode mě, mi byly řádně vysvětleny.

Nebudu vás zatěžovat textem. Podívejte se radši na fotografie v galerii!

Pěkné Velikonoce!

© 2020 Vít Čermák. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky