Někdo injekci, já injektáž

04.05.2021

V době, kdy většina občanů nejen naší republiky čeká na injekci, která jim umožní cestovat, navštěvovat bary nebo kadeřnictví, tak já se také rozhodl. Ke svým blížícím se narozeninám jsem se rozhodl nadělit domu chemickou injektáž krovů. Proč?

Za 1) se mi nechtělo investovat do nové střechy. Kalamita kůrovce sice způsobila, že máme v lese spoustu stromů, které by šlo využít, ale jedná se o spoustu práce. Za 2) jsem nechtěl přijít o krásné, ručně tesané krovy a také za 3) jedná se o záležitost, která by jistě měla prodloužit životnost střechy.

Na internetu, a i na základě doporučení jsem vybral firmu sanace-krovy.cz. Jednání naprosto příkladné, rychle jsme se domluvili a v pátek se šlo na věc. Ode mě bylo potřeba nachystat pouze vodu na namíchání koncentrátu, elektriku na zapojení strojů a samozřejmě peníze na zaplacení.

Jak vše probíhá? Krov se obrousí až na "zdravé" a "nesežrané" dřevo, zavrtá se injektáž, která vevnitř roztřískne ochranné látky. Vše velmi rychlé, bez velkého nepořádku (i když myslím, že u broušení se pěkně prášilo) a bez problémů.


Výsledek vidíte na fotkách níže. A co vy? Uvažujete o něčem podobném?

© 2020 Vít Čermák. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky