Je to fajn...fajnový

23.04.2021

Milí čtenáři,

po delší době opět přicházím s popisem aktuální situace rekonstrukce. Je to fajn, respektive fajnový! Poté, co se dala nová okna, bylo potřeba je zapravit. Pan zedník se toho ujal s radostí a rovnou k tomu natáhl zdi se stávající omítkou do lepidla. Proč? Před konečným natažením fajnovou - štukem, je potřeba, aby plocha byla jednotná a neobjevily se pak mapy a přechody.

Včera, když jsem přijel domů z práce, mi bylo oznámeno, že první dvě zdi v budoucí ložnici jsou natažené! Takže rychlý oběd a hurá na to, jít se podívat. Byl jsem hrozně zvědavý!

Výsledek vidíte níže na fotkách a myslím, že je to super! Opravdu mi to udělalo radost, protože po množství bourání, které mám za sebou, hromady suti, které se odvezly, najednou alespoň jedna místnost vypadá téměř hotově. 

I když jsem stále ještě pořádný kus cesty od cíle, přesto cítím, že se to úspěšně posunuje dopředu.

Ani já nezahálím a nechodím pana zedníka pouze kontrolovat. Za státní závěrečné zkoušky jsem dostal pořízek (kozy na řezání dřeva) a štípač, takže chystám dřevo. Až se zima zeptá, budu také připraven.

A co vy? pokračujete úspěšně?

© 2020 Vít Čermák. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky